Wyniki wyszukiwania dla

Brak wyników wyszukiwania

Opiniotwórczy magazyn As Biznesu od 2011 roku stanowi kompleksowe źródło inspiracji i wiedzy na temat społecznej odpowiedzialności biznesu. Zachęcamy do zapoznania się z poszczególnymi numerami Asa Biznesu

AS BIZNESU nr 24

Idea zero waste to styl życia, zgodnie z którym człowiek stara się generować jak najmniej  odpadów i  tym samym dbać o środowisko. Nierzadko łączy się ją z chęcią pomagania innym.  Przyjrzyjmy się wielkopolskim inicjatywom, które...

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 23

Można zrobić wszystko, ale nie można zrobić wszystkiego! Musimy wybierać tematy  i zadania, które będziemy realizować. Także w obszarze CSR.

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 22

Chcesz, żeby Twoja firma się rozwijała, pracownicy byli zmotywowani i działali efektywnie na rzecz wspólnego celu? Postaw na budowę kapitału społecznego w organizacji. 

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 21

Niezwykła uniwersalność i możliwość dostosowania do potrzeb firmy – fundatora sprawia, że mogą one być doskonałym uzupełnieniem działań na rzecz zrównoważonego  rozwoju. Nie uczynią jednak firmy społecznie odpowiedzialną.

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 20

Zielone biuro to ludzie, pieniądze i ekologia – to chęć ograniczania kosztów energii, wody,  odpadów oraz usprawnienia innych aspektów technologicznych i organizacyjnych funkcjonowania biura.

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 19

Stanowiska, wynagrodzenia Wydawałoby się, że sytuacja Polek  na rynku pracy jest całkiem niezła.  Według The Economist, publikującego co roku tzw. Indeks szklanego sufitu , Polska znalazła się na  wysokim 5. miejscu. 

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 18

Aby zaangażować znaczny procent pracowników w działania społeczne, należy dać im  możliwość udziału w różnorodnych formach wolontariatu m.in. w ramach wolontariatu  kompetencyjnego.

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 17

Niezmiennie w naszym kraju od wielu lat zaledwie co czwarta osoba z niepełnosprawnością jest aktywna zawodowo. Tymczasem w Unii Europejskiej tylko co druga. 

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 16

Misja Filantropia Ulubione powiedzenie Margaret Thatcher brzmiało: Nikt nie pamiętałby o miłosiernym samarytaninie, gdyby nie miał pieniędzy.

Czytaj dalej

AS BIZNESU nr 15

Firmy są w stanie wydać pieniądze na  bardzo dziwne rzeczy, na „spektakularne”  akcje promocyjne, nie potrafiąc przy tym  przeznaczyć znacznie mniejszych środków  na rozwój intelektualny pracowników.

Czytaj dalej