Wyniki wyszukiwania dla

Brak wyników wyszukiwania

Jednostki samorządu terytorialnego muszą prowadzić ewaluację wdrażanych programów, strategii a także badania społeczne, które pozwalają im podejmować decyzje, planować zmiany, poznać oczekiwania mieszkańców.

Zachęcamy do skorzystania z naszego doświadczenia w zakresie badań i ewaluacji. W naszej ofercie zakładamy m.in.:

  • prowadzenie badań ilościowych m.in.: ankiety potrzeb przeprowadzane wśród wybranej grupy badawczej, wywiady kwestionariuszowe z przedstawicielami grupy badawczej.
  • prowadzenie badań jakościowych m.in. wywiady focusowe, wywiady indywidualne, pogłębione, analiza treści 
  • opracowanie diagnozy /raportu – podsumowanie wyników badań, rekomendacje.
  • konsultacje społeczne wypracowanej diagnozy /raportu.

Ze swojej strony zapewniamy:

  • opracowanie kompleksowej koncepcji badania/ewaluacji zgodnie z potrzebami
  • przeprowadzenie całości badania/ewaluacji
  • bieżące konsultacje na poszczególnych etapach prac  
  • przygotowanie propozycji gotowego dokumentu
  • przeprowadzenie konsultacji społecznych 
  • opracowanie ostatecznej wersji raportu i prezentacja zebranych wniosków i rekomendacji. 

Współpraca z naszym Stowarzyszeniem gwarantuje:

  • zaangażowanie doświadczonych ekspertów, socjologów (ponad 30 badań społecznych zrealizowanych przez naszą kadrę, w tym ogólnopolskie)
  • wysoką jakość przeprowadzonego badania - do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i rzetelnie opracowujemy zebrane dane.  

Napisz, zadzwoń lub umów się na bezpłatną konsultację i prezentację oferty: Dorota Surma (dorota.surma@pisop.org.pl, 65/520 78 86).