Jednostki samorządu terytorialnego muszą prowadzić ewaluację wdrażanych programów, strategii a także badania społeczne, które pozwalają im podejmować decyzje, planować zmiany, poznać oczekiwania mieszkańców.
Zachęcamy do skorzystania z naszego doświadczenia w zakresie badań i ewaluacji. W naszej ofercie zakładamy m.in.:
- prowadzenie badań ilościowych m.in.: ankiety potrzeb przeprowadzane wśród wybranej grupy badawczej, wywiady kwestionariuszowe z przedstawicielami grupy badawczej.
- prowadzenie badań jakościowych m.in. wywiady focusowe, wywiady indywidualne, pogłębione, analiza treści
- opracowanie diagnozy /raportu – podsumowanie wyników badań, rekomendacje.
- konsultacje społeczne wypracowanej diagnozy /raportu.
Ze swojej strony zapewniamy:
- opracowanie kompleksowej koncepcji badania/ewaluacji zgodnie z potrzebami
- przeprowadzenie całości badania/ewaluacji
- bieżące konsultacje na poszczególnych etapach prac
- przygotowanie propozycji gotowego dokumentu
- przeprowadzenie konsultacji społecznych
- opracowanie ostatecznej wersji raportu i prezentacja zebranych wniosków i rekomendacji.
Współpraca z naszym Stowarzyszeniem gwarantuje:
- zaangażowanie doświadczonych ekspertów, socjologów (ponad 30 badań społecznych zrealizowanych przez naszą kadrę, w tym ogólnopolskie)
- wysoką jakość przeprowadzonego badania - do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie i rzetelnie opracowujemy zebrane dane.
Napisz, zadzwoń lub umów się na bezpłatną konsultację i prezentację oferty: Dorota Surma (dorota.surma@pisop.org.pl, 65/520 78 86).