Akademia Liderek Społecznych. Pytania i odpowiedzi
Ruszyła rekrutacja do Akademii Liderek Społecznych. Dołącz do grona kobiet, które już zmieniają świat (szczegóły TUTAJ). Zebraliśmy dla Was odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Zapraszamy do sekcji Q&A.
- Jaki jest harmonogram spotkań?
Ogólny harmonogram zjazdów znajduje się na stronie www.pisop.org.pl/akademialiderekspolecznych. Znajdziesz tam także harmonogram godzinowy i tematy poszczególnych spotkań. Warto też śledzić facebookowy profil Stowarzyszenia Centrum PISOP.
- Czy muszę wziąć udział we wszystkich zjazdach i webinarach?
Zgodnie z regulaminem - tak. 100% obecność gwarantuje otrzymanie certyfikatu ukończenia Akademii. Nie mamy jednak wpływu na nieprzewidziane sytuacje (np. chorobę).
- Do kiedy muszę podjąć decyzję o zgłoszeniu?
Rekrutacja trwa do 23 lutego 2025 roku.
- Mieszkam w Poznaniu. Czy mogę zgłosić się do udziału w zjeździe w Warszawie?
Tak. Wybór zostawiamy Kandydatce.
- Czy opłacacie noclegi?
Nie. Gwarantujemy materiały szkoleniowe oraz wyżywienie. Dojazd oraz nocleg należy zorganizować i opłacić we własnym zakresie.
- Działam w organizacji pozarządowej. Czy może się z niej zgłosić kilka kobiet?
Tak. Nie nakładamy ograniczeń. Należy jednak pamiętać, że o ostatecznym zakwalifikowaniu się do Akademii decyduje Komisja Rekrutacyjna.
- Co Komisja Rekrutacyjna będzie brała pod uwagę?
Komisja przyjrzy się Twojemu formularzowi. W szczególności pytaniom o motywację i dotychczasowe działania.
- Kiedy dowiem się o zakwalifikowaniu do Akademii?
Rozstrzygnięcie rekrutacji nastąpi do 28 lutego 2025 roku. Skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
- W formularzu pytacie o szczególne potrzeby dotyczące dostępności. O co chodzi?
Osoba ze szczególnymi potrzebami to np. osoba z niepełnosprawnością lub inna, mająca trwale lub czasowo naruszoną sprawność w zakresie mobilności czy percepcji (np. poruszająca się przy pomocy kul, protez, niesłysząca, niedowidząca, z trudnościami manualnymi i poznawczymi).
Jeżeli należysz do tego grona - daj nam znać, abyśmy mogli przystosować dla Ciebie salę i abyś mogła w pełni skorzystać z oferty zjazdów.
- Mam dodatkowe pytania. Komu mogę je zadać?
Zachęcamy do kontaktu z Alicją Masztalerz, mail: alicja.masztalerz@pisop.org.pl, tel. 534 202 744.