Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych - obowiązek, ale i bezpieczeństwo
W tle dynamicznych zmian prawnych, ostatnia nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu prania pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu zainicjowała istotny rozwój w postaci powstania Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych (CRBR). Ta innowacja prawna wprowadziła dla organizacji pozarządowych nie tylko nowe obowiązki, ale również wyznaczyła kierunek dla większej transparentności i bezpieczeństwa finansowego.
Po co ten rejestr? Aby było wiadomo, kto naprawdę stoi za organizacjami i firmami. To ważne dla uczciwości i bezpieczeństwa finansowego. Ale co to znaczy dla twojej organizacji? Jakie informacje musisz zgłosić i jak to zrobić? Co się stanie, jeśli trzeba coś zmienić w danych? O tym wszystkim opowiemy na webinarze.
Kiedy? 21 lutego 2024 r.
O której? W godz. 10.00-12.00
Gdzie? Platforma ZOOM (link wyślemy po uzupełnieniu formularza zgłoszeniowego).
Nasz ekspert, prawnik Maciej Wypych, przeprowadzi cię przez te zagadnienia, wyjaśniając krok po kroku, co musisz zrobić, aby być zgodnym z przepisami. Dowiesz się, kto musi zgłaszać beneficjentów rzeczywistych, jak ich identyfikować, jak zgłaszać i aktualizować dane.
Aby wziąć udział w spotkaniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ.
Spotkanie organizowane jest w ramach projektu „CAMP – Centrum Aktywnych Mieszkańców w Poznaniu” realizowanego z programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy, finansowanego z Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.