CSR w praktyce – barometr CCIFP
Z wielką przyjemnością informujemy, że Magazyn As Biznesu objął Patronatem cykliczne badanie CSR w praktyce – barometr CCIFP realizowane przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą (CCIFP)
Kliknij TUTAJ by przejść do ANKIETY ON-LINE >>>.
Jej wypełnienie nie zajmie więcej niż 10 minut. Odpowiedzi zbierane są do piątku 26 listopada.
Do udziału w ankiecie zapraszamy wszystkie firmy i organizacje, niezależnie od wielkości, pochodzenia kapitału, czy stopnia zaangażowania w działania CSR. Chcemy poznać nie tylko obszary i tematy, które w tym momencie są dla firm najważniejsze, ale również zasoby, którymi dysponują przedsiębiorstwa, by planować i wdrażać projekty z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. – mówi Mariusz Kielich, Kierownik ds. Komunikacji w CCIFP.
Badanie ma charakter cykliczny, co pozwala na pokazanie ewolucji działań i tendencji w zakresie CSR na polskim rynku. Pytania dotyczą zarówno konkretnych projektów realizowanych przez firmy w odniesieniu do kluczowych interesariuszy (klienci, pracownicy, partnerzy biznesowi, społeczność lokalna), jak również procesu planowania, raportowania, czy zarządzania tematem CSR w organizacji. Tegoroczna ankieta poszerzona została również o kilka pytań dotyczących zmian klimatu i aktywności biznesu w tym obszarze.
Raport z badania zostanie zaprezentowany 15 grudnia, w trakcie jednego ze spotkań organizowanych przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Raport z poprzedniej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej jest do pobrania na stronie CCIFP >>>.
Partnerami tegorocznego badania są: Orange Polska, PwC, Havas Media, Bureau Veritas, Diaphane Software, Fundacja Veolia, Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Global Compact Network Poland, Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Odpowiedzialnybiznes.pl, Proto.pl, BIZON – biznes odpowiedzialny i nowoczesny w radiu MUZO.FM, My Company Polska, CEO.com.pl, Teraz Środowisko, AS Biznesu, Instytut Monitorowania Mediów.