Jak zorganizować zbiórkę publiczną?
W ostatnią niedzielę, po raz 25, miała miejsce największa zbiórka publiczna w naszym kraju, a więc Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Jubileusz był szczęśliwy, bo zebrano rekordową liczbę środków. Każdy jednak, jeśli tylko chce, może zorganizować zbiórkę publiczną w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i celu. Przyjdź 27 stycznia na spotkanie do Centrum Bukowska w Poznaniu i dowiedz się, jak to zrobić.
Podczas bezpłatnego spotkania omówione zostaną m.in:
- definicje co jest, a co nie jest zbiórką publiczną,
- zasady zgłoszenia zbiórki publicznej,
- zasady rozliczenia zbiórki publicznej.
- Spotkanie odbędzie się w Centrum Bukowska (Poznań, ul. Bukowska 27/29) o godzinie 14.00 (w przypadku nieodpowiedniego terminu lub godziny zachęcamy do kontaktu celem ustalenia spotkania indywidualnego).
W razie dodatkowych pytań proszę o kontakt pod adresem e-mail: piotr.kotlarek@pisop.org.pl lub numerem telefonu: 534 205 699 lub 61 851 91 34.
Prosimy o potwierdzenie przybycia mailem na adres: piotr.kotlarek(@)pisop.org.pl
Spotkanie organizowane w ramach projektu pn. „Do startu, gotowi, START!” realizowanego przez Fundację NIWA Edukacji i Rozwoju współfinansowanego ze środków Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelski.