Loterie fantowe i darowizny. Jak organizować i przyjmować je w zgodzie z prawem?
Planujesz letnie wydarzenie dla mieszkańców? Masz już sponsorów, nagrody i pomysł na loterię? Masz możliwość otrzymania darowizny? Świetnie! Pamiętaj jednak, aby przeprowadzić ją w zgodzie z prawem. Chętnie opowiemy, na co zwrócić uwagę.
Loteria fantowa to szczególny rodzaj gry losowej. Cały dochód z jej przeprowadzenia musi zostać przeznaczony na realizację celów społecznie użytecznych, w szczególności dobroczynnych. Dla organizacji pozarządowych może ona stanowić jedno ze źródeł finansowania działań.
Prawidłowo zaplanowana i przeprowadzona, może przynieść wiele korzyści. Przygotowana pochopnie, może narazić fundację i stowarzyszenia na łamanie przepisów prawa i utrudnienia w przejściu przez procedury. Zapraszamy na szkolenie „Loterie fantowe”, które poptrowadzi przedstawiciel Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
Dowiesz się:
- jak zaplanować proces organizacji
- w jaki sposób przygotować regulamin loterii
- gdzie ją zgłosić
- jak rozliczyć
- jakich błędów unikać?
- o czym pamiętać przyjmując darowiznę?
Kiedy? 7 sierpnia 2024 r.
O której? W godz. 10.00-12.00
Gdzie? Siedziba Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu (ul. Dolna Wilda 80A)
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ
Na wydarzenie zapraszają: Urząd Miasta Poznania, Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, Poznańskie Centrum NGO.
Projekt realizowany ze środków budżetowych Miasta Poznania.