Spotkanie "Hejt i problemy w komunikacji, czyli jak radzić sobie z trudnym klientem?"
Droga do porozumienia bywa kręta i stresująca. Warto więc nauczyć się sztuki opanowania i kompromisu. Jak poradzić sobie z trudnym klientem? O tym porozmawiamy podczas kwietniowego spotkania z Agnieszką Wujek, która od lat związana jest z III sektorem. To prezeska Fundacji „Miejsce moje”, dziennikarka, animatorka kultury, trenerka i specjalistka z zakresu tworzenia kampanii informacyjnych, promocyjnych i marketingowych.
Spotkanie pn. „Hejt i problemy w komunikacji, czyli jak radzić sobie z trudnym klientem?” odbędzie się 29 kwietnia, w godz. 11.00-14.00.
Dowiecie się, jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w Internecie. Prowadząca opowie o narzędziach, dobrych przykładach budowania wizerunku oraz komunikatach, których warto używać w kontekście budowanie pozytywnej relacji z odbiorcami działań.
Spotkanie odbędzie się na platformie Zoom. Aby w nim uczestniczyć, konieczne jest posiadanie urządzenia (komputera, laptopa) z dostępem do Internetu oraz głośników lub słuchawek. Zachęcamy do aktywnego udziału, a także do tego, aby podczas trwania warsztatu mieć włączony mikrofon oraz kamerkę.
Pierwszeństwo rejestracji mają organizacje z subregionu leszczyńskiego. W przypadku wolnych miejsc rejestrowane będą również organizacje z Wielkopolski. Ilość miejsc ograniczona.
Zgłoszenia za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego (w załączniku) przyjmuje Magdalena Wróblewska pod adresem e-mail magdalena.wroblewska@pisop.org.pl oraz numerem telefonu 534 202 744.
Zapraszamy!