Warsztat doradczy „Jak przeprowadzić inwentaryzację w organizacji społecznej?”
Inwentaryzacja to ogół czynności rachunkowych, których celem jest sporządzenie szczegółowego spisu składników majątkowych. Jak przeprowadzić inwentaryzację w organizacji społecznej? Zapraszamy do udziału w warsztacie doradczym planowanym na 3 grudnia w godzinach 13.00 – 14.30.
Warsztat poprowadzi dr Jarosław Szyszka, księgowy z wieloletnim doświadczeniem.
Uczestnicy warsztatu dowiedzą się:
- Jaka jest istota inwentaryzacji.
- Jakie są metody inwentaryzacji.
- Kiedy przeprowadzamy inwentaryzację?
- Jak udokumentować inwentaryzację?
- Jakie są najczęstsze błędy w inwentaryzacji.
Rejestracja do udziału w warsztacie dostępna jest pod linkiem: https://centrumpisop.clickmeeting.com/warsztaty-pn-inwentaryzacja-w-organizacjach-pozarzadowych.
Do udziału w warsztacie online konieczne jest posiadanie urządzenia (komputera, laptopa) z dostępem do Internetu oraz głośników lub słuchawek. Nie jest wymagana instalacja dodatkowego oprogramowania. Webinarium działa poprawnie pod przeglądarkami FireFox, Chrome, Opera i Safari. Nie zalecamy korzystania z urządzeń typu smartfon lub tablet, gdyż mogą pojawić się problemy techniczne z połączeniem.
Warsztat organizowany w ramach projektu „LOWES – Leszczyński Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Serdecznie zapraszamy!