Wielkopolskie Forum Pełnomocników
W waszej codziennej pracy współpracujecie z lokalnymi organizacjami pozarządowymi. Reprezentujecie ich głosy, rozwiązujecie problemy. Zupełnie tak, jak my! Dlatego tak bardzo doceniamy wasze działanie i chcemy wspierać was w rozwoju. Wyrazem naszej troski jest coroczne Wielkopolskie Forum Pełnomocników. Po raz kolejny porozmawiamy o tym, co nas łączy (a co dzieli).
Wydarzenie odbędzie się 28 listopada w formule stacjonarnej. W tegorocznej edycji porozmawiamy między innymi o mikrograntach jako formie wspierania aktywności mieszkańców (jak je uruchomić i finansować?), kontroli i najczęstszych uchybieniach w pożytku publicznym oraz o tworzeniu i zasadach działania centrów NGO.
Naszymi gośćmi merytorycznymi będą: Łukasz Waszak z Centrum OPUS, przedstawiciel/ka Regionalnej Izby Obrachunkowej (nazwisko w trakcie potwierdzania) oraz Paweł Wojciechowski i Piotr Kotlarek ze Stow. Centrum PISOP.
Kiedy? 28 listopada 2023 r.
O której? W godz. 10.00-14.00 (z przerwą kawową i lunchem na zakończenie)
Gdzie? Urząd Marszałkowski w Poznaniu, al. Niepodległości 34
Partnerem wydarzenia jest Wielkopolska Rada Działalności Pożytku Publicznego.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest TUTAJ.
Spotkanie odbędzie się w ramach projektów:
CAMP - realizowany z dotacji programu Aktywni Obywatele – Fundusz Krajowy finansowanego przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię w ramach Funduszy EOG
oraz Grant instytucjonalny. Działania organizacji w latach 2022-24 dofinansowane z Funduszy Norweskich w ramach Programu Aktywni Obywatele – Fundusz Regionalny.