Wyniki wyszukiwania dla

Brak wyników wyszukiwania

As Biznesu nr 27 - Mentoring

Turbulentne otoczenie wymaga ciągłego dostosowywania się do zmian. Do tego potrzebne są kompetencje społeczne oraz świadomość potrzeb i relacji społecznych. Przewrotnie, aby to zyskać, trzeba dawać. Swoje kompetencje i swój czas. W Numerze podpowiadamy, jak robić to efektywnie i skutecznie z wykorzystaniem mentoringu.


Spis treści

3 Wstęp
4 Trendy
6 Badania: Mentoring. To może działać!
9 Temat numeru: Zasady mentoringu dla organizacji społecznych
12 Plus/Minus: Czy zagadkowe dzieci mogą uczyć nieocenionych przodków?
13 Wywiad: Wywiad z prof. A. Blikle o turkusowej organizacji
16 Dobra praktyka: Wsparcie dla ambitnych
18 Dobra praktyka: Od wykluczenia do samodzielności
20 Odpowiedzialni: Kto jest autorytetem?
21 Warto wiedzieć: Jak skutecznie zarządzać międzynarodowym zespołem?
24 Inny punkt widzenia: Na styku kultur
26 Prawo: Integralność, uczciwość, doskonałość…
28 Po godzinach: Jak wzmacniać silną wolę?
30 Felieton: Natura potrzebuje mentorów
31 Fotorelacja: Mentoringowy HIT!

Magazyn powstał w ramach projektu HIT – Handle Initiatives Together, realizowanego w ramach grantu pn. „Międzynarodowa współpraca się opłaca”, finansowanego ze środków EFS, w ramach PO WER 2014-2020. Magazyn stanowi wkład własny do projektu As Biznesu


Czym jest mentoring? O czym trzeba pamiętać decydując się na wsparcie mentora w przedsiębiorstwie społecznym? Jakie korzyści ma z takiej współpracy firma? O tym w rozmowie Ewy Gałka i Piotra Kotlarka z redakcji Asa Biznesu.
Nie chcesz w tym momencie czytać Asa? A może chciałbyś posłuchać wybranych artykułów w formie podcastów? Nic prostszego.