As Biznesu nr 27 - Mentoring
Turbulentne otoczenie wymaga ciągłego dostosowywania się do zmian. Do tego potrzebne są kompetencje społeczne oraz świadomość potrzeb i relacji społecznych. Przewrotnie, aby to zyskać, trzeba dawać. Swoje kompetencje i swój czas. W Numerze podpowiadamy, jak robić to efektywnie i skutecznie z wykorzystaniem mentoringu.
Spis treści
3 Wstęp
4 Trendy
6 Badania: Mentoring. To może działać!
9 Temat numeru: Zasady mentoringu dla organizacji
społecznych
12 Plus/Minus: Czy zagadkowe dzieci mogą uczyć nieocenionych
przodków?
13 Wywiad: Wywiad z prof. A. Blikle o turkusowej organizacji
16 Dobra praktyka: Wsparcie dla ambitnych
18 Dobra praktyka: Od wykluczenia do samodzielności
20 Odpowiedzialni: Kto jest autorytetem?
21 Warto wiedzieć: Jak skutecznie zarządzać międzynarodowym
zespołem?
24 Inny punkt widzenia: Na styku kultur
26 Prawo: Integralność, uczciwość, doskonałość…
28 Po godzinach: Jak wzmacniać silną wolę?
30 Felieton: Natura potrzebuje mentorów
31 Fotorelacja: Mentoringowy HIT!
Magazyn powstał w ramach projektu HIT – Handle Initiatives Together, realizowanego w ramach grantu pn. „Międzynarodowa współpraca się opłaca”, finansowanego ze środków EFS, w ramach PO WER 2014-2020. Magazyn stanowi wkład własny do projektu As Biznesu.