Wyniki wyszukiwania dla

Brak wyników wyszukiwania

Projekt pt. Statek Ustronie- promocja turystyki wodnej ma na celu zwiększenie atrakcyjności turystycznej miasta i gminy Wolsztyn poprzez cykl działań edukacyjnych i promocyjnych realizowanych przez zaangażowanych społecznie mieszkańców. Projekt obejmuje: - nagranie audioprzewodnika przedstawiającego atrakcje miasta Wolsztyn wraz z prezentacją flory i fauny Jeziora Wolsztyńskiego, - przygotowanie materiałów promocyjnych i informacyjnych dotyczących atrakcji wodnych, jak również samych kursów statku; - zorganizowanie rejsu inauguracyjnego wraz z wykładem regionalisty. Pomysł na projekt powstał w ramach cyklu spotkań partnerskich, zorganizowanych przez Urząd Miejski w Wolsztynie, dotyczących możliwości rozwoju turystyki na terenie miasta i gminy Wolsztyn. Grupa pasjonatów wyznaczyła sobie cele oraz wskazała wizje, które chciałaby zrealizować w najbliższych latach, także w ramach realizacji projektu "Statek Ustronie". Głównym efektem projektu będzie zaangażowanie społeczności lokalnej w rozwiązanie zdiagnozowanych problemów społecznych dotyczących turystyki w regionie, w tym także turystyki wodnej. Ponadto zwiększona zostanie wiedza mieszkańców i turystów na temat historii, atrakcji turystycznych oraz kultury miasta. Zależy nam na tym, aby realizacja projektu przyczyniła się również do wzrostu zainteresowania ofertą Stowarzyszenia H2O oraz zwiększeniem skorzystania z oferowanych usług. Podczas spotkań partnerstwa wskazano deficyty z jakimi zmierzyć muszą się organizacje zajmujące się turystyką na terenie Gminy Wolsztyn. Są to między innymi: niewystarczające zaangażowanie organizacji w promocję własnej działalności turystycznej, a także brak nowoczesnych narzędzi marketingowych i promocyjnych skierowanych do turystów oraz mieszkańców Wolsztyna. Zaplanowane przez nas działania w pełni odpowiadają na zdiagnozowane problemy. W ich realizację zaangażowane zostaną liczne organizacje i wolontariusze, które odpowiedzialne będą za realizację poszczególnych działań. Odbiorcami projektu będą mieszkańcy, lokalne stowarzyszenia, młodzież szkolna, jak również turyści, czy osoby z sąsiednich gmin, powiatów odwiedzające Wolsztyn podczas weekendu. Szacowana liczba odbiorców bezpośrednich: 1000 osób, odbiorców pośrednich: 3000 osób. Miejsce realizacji działania: Gmina Wolsztyn w okresie od kwietnia do września 2020 roku.

Zwycięski

Zdjęcie

Koszt:
5 000,00