Zapraszamy na szkolenie pn. ABC tworzenia projektów i wypełniania wniosków w konkursach w Zaniemyślu
Dobrze napisany projekt i odpowiednio wypełniony formularz zwiększają znacznie szansę na otrzymanie dofinansowania na działania społeczne, zwłaszcza ze środków gminnych Zapraszamy aktywnych mieszkańców i przedstawicieli organizacji pozarządowych z gminy Zaniemyśl do udziału w szkoleniu pn. „ABC tworzenia projektów i wypełniania wniosków w konkursach”.
Do udziału w szkoleniu zapraszamy przedstawicieli fundacji, stowarzyszeń, Kół Gospodyń Wiejskich, Ochotniczych Straży Pożarnych, klubów seniora, klubów sportowych oraz pracowników jednostek samorządu terytorialnego działających na terenie gminy.
Szkolenie odbędzie się w dniu 16.11.2021, o godz. 13 - 18 w sali w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zaniemyślu, ul. Średzka 16, Zaniemyśl.
Podczas szkolenia, zostaną omówione takie elementy, jak:
• budowa wzoru oferty i zasady jej wypełniania,
• zasady pisania projektów i ubiegania się o środki w konkursach ogłaszanych z art. 19a
• charakterystyka projektu i określenie cech dobrego projektu,
• uzasadnienie potrzeby realizacji projektu,
• charakterystyka grupy docelowej,
• kadra projektu – skład, dobór zespołu, przepływ informacji,
• harmonogram projektu w odniesieniu do działań,
• zasady konstruowania budżetu projektu.
Szkolenie poprowadzi Anna Jądrzyk ze Stowarzyszenia Centrum PISOP.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Na miejscu zapewniamy poczęstunek oraz cieple napoje.
Zgłoszenia do udziału w szkoleniu należy przesyłać mailem na adres: anna.furmaniuk@pisop.org.pl lub telefonicznie 694 750 395.
Szkolenie organizowane w ramach projektu „Aktywni na 100” współfinansowanego ze środków Samorządu Województwa Wielkopolskiego.