Wyniki wyszukiwania dla

Brak wyników wyszukiwania

Miejsce działań

Poznań

Do kogo skierowane były działania?  

Odbiorcami projektu były dzieci i młodzież w wieku od 7 do 15 lat oraz ich rodzice.

Jakie działania założono? 

Projekt przewidywał przeprowadzenie 10 dwugodzinnych warsztatów z gry fabularnej, czyli gry towarzyskiej opartej na narracji. Przygoda toczyła się według scenariusza przygotowanego przez Mistrza Gry (scenarzysta, narrator, reżyser oraz aktor postaci drugoplanowych), w którym postaci graczy musiały osiągnąć określone cele. Dzieci do lat 10 rozegrały sesję opartą na przygodach superbohaterów, którzy mieli uratować świat przed działaniami arcyłotra Doktora Su-Szy. Młodzież w wieku od 11 do 15 lat rozegrała sesję opartą na scenariuszu survivalowym/katastroficznym –  musieli poradzić sobie z nadchodzącym kataklizmem (suszą), która pustoszy świat wokół nich.

Co powstało w wyniku działań?  

Efektem projektu było zwiększenie wiedzy dzieci i młodzieży na temat problemu niedoboru wód, ale także nauczenie uczestników, w jaki sposób każdy z nich może realnie wpłynąć na poprawę sytuacji.

Strona projektodawcy:

www.facebook.com/MarszFantastyczny


Zwycięski

Zdjęcie

Koszt:
3 500,00